sobota, 1 marca 2014

Niespodzianka

Witajcie kochane. Nie, nie pojawi się dziś nowy rozdział. Ale nie martwcie się. Mam dla Was coś innego.
Ja chyba oszalałam.
Wiem, ankieta jeszcze się nie skończyła, a ja już mam prolog gotowy. Miał się kisić przez dwa tygodnie na laptopie, a ja go jednak dodałam. Jestem za dobra..
No ale nic. Mam nadzieję, że niespodzianka wam się spodoba i wybaczycie mi brak rozdziału w ten weekend tutaj, oraz na Peterze. Wybaczcie. Ten okropny dzień, kiedy dobiję do 18 wiosny zbliża się nieubłaganie a ja jestem głęboko w czarnej dupie.. Taka prawda..
A więc serdecznie was zapraszam tutaj:


Mam nadzieję, że wam się spodoba. 
Życzę Wam udanej niedzieli :)
Buziaki

3 komentarze:

  1. zapraszam na nowy rozdział :) http://strefa-id.blogspot.com/
    i przepraszam, że pod tym postem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam i miałam nie komentować, bo w sumie nie mam się do czego przyczepić w treści opowiadania, ale na miłość boską nie pisz pod każdym wpisem, że przepraszasz....gdyby to było tak beznadziejne jak myślisz to wogóle nie zamieszczałabyś nowych wpisów, a historia na prawdę jest ciekawa :)
    aż sama zatęskniłam za romantyczną miłością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie wiedziałam, że komentarze się zostawia, gdy się ma do czego przyczepić. A i to by się znalazło.
      Dobrze. Nie będę już przepraszać. Będę bad girl'em xD
      Hm. Ale to nie jest romantyczna historia. Chcesz romantycznej histori, to zapraszam na opowiadanie, do którego link w poście powyżej. ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń